تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

بک باجی بخت برگشته

مکان: محل کار

زمان: کله سحر

باجی: بزار یه زنگ بزنم خانم دارکوب زاده ازش بپرسم اون نامه هه چی شد.

دییییرررررنگ ...دییییییرررررررررنگ

- صدای کلفت و خشن و سَگانه: بله؟

باجی: امممم.سلام.وصل کنید خانم دارکوب زاده لدفن.

- صدای کلفت و خشن و سَگانه: ....

باجی با خودش: وصل شد؟چرا هیچی نگفت؟؟؟

واسه چی این خط دارکوب زاده رو جواب داد؟ چرا ارتباط نداد؟! 

دوباره بگیرم...

دییییرررررنگ ...دییییییرررررررررنگ

- صدای کلفت و خشن و سَگانه: الو؟

باجی: (نه سلام-نه علیک، با عصبانیت محض و لحن پاچه گیرانه)

           خانم دارکوب زاده رو ارتباط بدین

-صدای کلفت و خشن و سَگانه: گوشی

باجی: چرا این خط دارکوبی رو جواب می ده.کارمند جدیده؟

(دارکوب زاده هم خبر مرگش معلوم نیس

 در کدام نقطه ای از جهان مُرده که گوشی را بر نمی دارد

 و خط برگشت می خورد)

- صدای کلفت و خشن و سَگانه: الو؟!!!!!

- باجی: آقا شما چرا خط ایشون رو جواب می دین؟اصن شما کی هستین؟

-صدای کلفت و خشن و سَگانه: گوشی با رئیس دفترم صحبت کنید

- باجی: .....تتتتتتت.....پتتتتتتتت......ترررررر....تررررر

             (گفت با کی صحبت کنم؟ رئیس دفتـــــــــــــــــر؟؟؟ مگه کی بود؟؟؟؟)

- آقای رئیس دفتر: سلام خانم باجی....چیکااااااااااااار کردی ی ی ی ی؟؟؟

                                        این آقای رئیس بزرگ "میتی کومان" بود

- .......

- .......

- .......

(و باجی است و بر سر کوفتیدن هااااا

و باجی است و خنج بر روی کشیدن ها

و باجی است و واویلا گویان مویه کنان)

.

*کسی واسه باجی کار خوب سراغ نداره؟


نظرات 71 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 13:05

زبون دراز

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 12:38

منِ حقیر کمترینم
بنده نوازی میفرمایید ...

شما چرا زحمت میکشید ؟؟؟
الهی من قربون اون انگشتای نازنین بشم
شما امر بفرمایید خودم براتون ایمیل می زنم خانوم ، سرور ؛ نفس ، زندگی ...

شما دستور صادر کن فقط

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 11:31

ببخشید یه ایمیل خیلی خیلی مهم داشتم.

تو خودت دلیلی عزیزممممممممم

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:44

تورو بخدا نفرمائید

سرور تویی سالار تویی
همه دنیای من تویی
تویی علت بودن
توی شوق موندن
تویی که از هر طرۀ گیسوانت کرور کرور عشق و صفا می بارد بر دل سنگین این حقیر

باش تا بودنت دلیل همۀ لحظاتم باشد

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:38

مرسی خوبمممممممممم
شما چطوری سرورم؟

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:37

چطوره احوال بانوی نور و آفتاب ؟
ماه شب 14 من چطوره؟

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 09:52

سلام قربان
صبح شما هم به خیر

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 09:31

سلام من به تو یار قدیمی
منم همون هوا داره قدیمی ..

صبحت بخیر
خوبی ؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 18:06

نترس تو رو میچسبم باد منو نبره

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:26

من نمیفهمم این چه مریضیه که با 50 کیلو وزن میخوای ادای شاخا رو دربیاری

باد میاد بیرون
نبردت جوجوووو

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:20

باز بهت خندیدم 170 سانتی

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:19

تو حلقت
تا همیشه

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:18

کوفت
تا فردا

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:16

.ر بودن نمیدونم چیه

اما حتماً خوبه که تو هم کیف کردی باهاش

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:10

نه بابا راست میگی؟
چقدر احساس .ر بودن داره بهم دست میده. چه حس لطیفیه،
تا حالا تجربه کردی؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:08

بیا پیشم خودم برات کمش میکنم
قلق داره تو بلد نیستی یهو خرابش میکنی

تازه یه کفتر دارم با ارزن روپایی میزنه اونم نشونت میدم

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:06

خوب کم نمیشه چی کار کنم؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:03


خوب روتو کم کن تا من هم بی ادب نشم

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:02

بی ادب

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 16:01

نه اول میفروختم بعد بو میکردم ...

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:35

اول بو میکردی بعد میفروختی؟؟؟؟؟؟؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:33

لباس زیر نو میفروختم نه کار کرده

بوی خوب نویی میداد
تو چه میفهمی این چیزارو اصلاً ریقماسی ؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:33

پیک موتوری؟؟؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:32

الانم کار دارم میخوام برم بیرون

اینجا ساکت بشین
دست به چیزی هم نزن تا برگردم
اگر هم به ذهنت رسید که از نبود من سوء استفاده کنی یادت باشه که به بدترین شکل ممکن سرت تلافی میکنم
پس به هوش باش که کاری خبطی نکنی که پشیمون بشی

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:31

هیچیش نیست اما نمیفهمم لباس زیر چه بوی خوبی میده که انتخابش کردی

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:30



همینی که هست

شغلای مربوط به خانوما مگه چشه ؟
میخوام به این قشر ستم دیده خدمت کنم
چشم چرونی چیه ؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:28

کلا شغلای مربوط به خانم ها فقط به ذهن مریضت میرسه نه؟؟؟
خدا شفات که نمیده ایشااله بکشتت راحت شیم.

چشم چرون

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:25

اوکی
میرم تو کار لباس زیر نسوان !
یا لوازم آرایش و عطریات بانوان
یا شایدم یه آرایشگاه زدم
هووولوووو پوس کنی چطوره؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:23

یه شغلی که بوی خوب بده، نه امحا و احشام چهار پایان

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:22

آره عشقم

هرچی تو بخوای

چه شغلی می پسندی ؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:21

جیگر دوست ندارم
میشه شغلت رو عوض کنی

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:20

تعریف کردنی نیست که

باید بیای جیگگگرمو بخوری تا بفهمی چی به چیه !

روتو کم کن ریقماسی

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:19

رکورد زدم
سه دقیقه

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:17

جیگر گوسفند یا مرغ؟؟؟؟

کاسبی چطوره جیگر فروش؟؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:14

قصاب ؟؟؟

نه بابا !
جیگرکی دارم
بوی جیگر میدم
جیگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررر

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:09

بعله که باید جواب پس بدی تپل.
من با یه کفش 5 سانتی همقدتم پس الکی منو نترسون .

نکنه قصابی؟؟؟؟؟؟
بو گوشت هم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟
ای

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 13:59

والا نمیدونم باید به کی جواب پس بدم ؟

یه 10-15 نفری اینجا به من جواب پس میدن حالا من باید به تو ریقماسی جواب بدم که چی ؟

اگر دنبال کارمند جدید بودم حتماً خبرت میکنم
البته من از ریقماسی های ریفووووو خوشم نمیاد زیاد اما خوب میتونی یکمی تپل بشی که از این مرحله کوالیفای بشی

والا من هر شب بجای یه لقمه نون یه گونی برنج و 4 تا بوقلمونو یک راسته گوساله میبریم خونه به کوری چشم حسودان و عنودان

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 13:47

خپل 175 سانتی به جای آدرس میل دادن پاشو برو یه لقمه نون حلال ببر واسه زن و زندگیت.

تا کی میخوای اینجا بیکار بگردی؟؟

واقعا کجا کار میکنی که تمام وقت اینجا حاضری؟من به جز شنبه و یکشنبه، هیچ وقت آزاد دیگه ای ندارم. اصن پاشم بیام اونجا باهم کار کنیم

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 13:09

آره مطمئنم

فهمیدم چی میخوای بگی

آره مطمئنم

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 13:06

هیچی بیخیال

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:34

چیو مطمئنم ؟؟؟؟

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:11

مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 11:47

ععععععع
لیدی زیبا
جسارتهای گاه و بیگاه من رو ببخشید لطفاً
من شکر زیادی خوردم به شما این الفاط رو گفتم
شما از رو ساعت 15 کیلو کمی
چی میگی واسه خودت مانکن و تصور و تجسم و ... کنم با 2 تا میل بافتنی ؟

بابا خجالت هم خوب چیزیه والا

شما که هیچی (بعله هیچی) تو چنته نداری واس من شاخ شدی !
اگر مثلاً قدت بود 175 وزنتم بود 70 خدارو هم بنده نبودی
یه وخ فک نکنی قد و زنمو رو به رخت کشیدما
خواستم بدونی معنی فیت و خوش فرم چیه
دخدرۀ ریقماسی

silent.joker521@yahoo.com
بیا تا خودم بهت یه رژیم بدم خوش هیکل بشی بچه پروووو

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:37

برو بابا بوفالو.
اگه منو باد ببره تو رو به جز سیل چیز دیگه ای نمیتونه ببره اینقد نافرم و چقری بد هیکل.

تازش هم قد 170 و وزن 55 لاغر مردنی نیست که، مانکنه عزیزم. حالا برو تو فاز تصور و تجسم و توهم

بعلهههههههههههه
عروسی به پاست.
عروس باس حواسش باشه که با باجی طرفه و دیگر هیچ.

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:21

آخه تو چی میگی ؟
شیلنگ
نی قلیون
دو پاره استوخون یه ملاقه ...
تو چی میفهمی از خوش هیکلی و فیت بودن لاغر مردنی ؟

دوست داشتی تو هم در زمرۀ مقبولین بارگاهم باشی که نیستی ؟
حسودِ عنودِ ریقماسی

من خیلی هم خوش فرم و سر وزن و میوه خورِ و روپا هستم
شما فکری به حال خویشتنِ خویش کن که باد میاد نبردت بالا پشت بوم همسایه

عع !!!
باجی داره واقعاً خواهر شوعر میشه واقعنی؟
ایزد خودش به این عروس خوشبخته بخت برگشتۀ بدبخت رحم کنه از دست این اژیدهاک !
این هند جگر خوار 2 روزه سر بنیستش میکنه بخدا
بیچاره داداشش که از این به بعد هم از خواهر میکشه هم از دست زن
خدایا تو ارحمن راحمینی
خودت جون این نوعروس رو حفظ بگردان
آمین

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 10:08

باجی سرش شلوغه و درگیر عروسیه.

اره جون عمت، حتما هم چشمای آهو رو داری، فقط آهو از اضافه وزن شبیه کرگدن شده لامصب.

چشم نخوری

پرت شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 09:37

سلام به روی ماهت
به چشمون سیاهت

خوبی ازیضم ؟؟؟

چه خبرا ؟
از اینورا ؟
از اونورا ؟
از همه ورا ؟


کجا بودی تا حالا ؟
صاحاب اینجا بالاخره مرد راحت شدیم بنظرم !!!!

چه خبر نوگل نشکفتۀ کپک زدۀ خودم ؟

دستت به من برسه چشم از رخ زیبای من برنتوان داشتندی
ریش های من هم عین چشم آهو و ختن می باشد زیبا و زیبا

اما تو چی؟
موی بلند ، روی سیاه، ناخون دراز ، واه و واه و واه

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 08:33

یعنی پرت مگه دستم بهت نرسه شکم گنده خپل.
با موچین دون دونه اون ریشایی حنایی رنگت رو میچینم میزارم کف دستت.
آدم لاغر باشه بهتر از خیکی کچل دماغو بودنه.

اه اعصاب واسه آدم نمیزاری که...

سلاممممممم
صبح بخیر بوم غلتون

مریم پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:39

کوفت
زبون دراز خپلللللللللللللللللللللللللللل
فعلا وقت ندارم
دیدمت به خدمت میرسم

پرت پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 09:42

باز واسه من قپی ناشتا اومدی ؟

باجی اگر بلد بود به سرعت مافوق نور برات مورد جدید بیابه خودش تو پیردختری نمیرفت خونه شوعر !!!!
خودشو با 1000 تا نذر و نیاز و دخیل و تربت فرستادیم خونه بخت (مثلاً)

اونوخ میخاد واسه شما 2 پاره استوخون چی پیدا کنه آخه ؟

منم اگر چند صباحی خواستم با شما هم پیاله بشم واس خاطر رفیقم بود که هی میومد میگفت یه دوستی دارم طفلی هیشکی نمیخوادش انقدر لاغر و زشت و گنده دماغه ...
انقدر اومد ازم خواهش تمنا کرد تا قبول کردم 2 روزی تحملت کنم
الانم جول و پلاستو جم میکنی لادست آقات ...
زت زیات

دخترۀ ریقماسی واس من شاخ شده
والااااااا
با این نوناشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.