تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

یک باجی ارتقاء یافته

اهم...اههمممم...

آهای اهالی بلوگستان....به هوش باشید که باجی خانم به مقامی شامخ دست یازیده

زین پس، کسی چپ بره، راست بیاد باهاس خانم باجی اطلاع داشته باشه

اصن چه معنی داره بی اجازه باجی خانم، آب بخوره کسی!!!؟؟؟

(باجی دست به کمر، لنگه ابرو به آسمان با پشت چشمی به غایت نازک شده)

مخلص کلوم:

باجی خانم خااااااااااار شوعر  گشته 

(آنهم از نوع بزرگه)

و بسی به وی احترام ها گزاردیده می شود

و بسی هی اول به وی چایی ها تعارف می گردد

و بسا بس ،عروس، وی را باجی "خاااااااااانم" خطاب می کند و 

جلوی پایش کرنش ها می  نوماید و باجی کرشمه ها تحویل می دهد

و این، باجی را بسیار خوش آید

.ضمنن: نبینم دیگه کامنت دونی این خراب شده بشه مسنجر شماهااااااااااااااااا

.

دهــــــــــــــــــــــهه

ناسلومتی اینجا صاحاب سالار داره


نظرات 29 + ارسال نظر
سروش سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:38 http://azadkish.mihanblog.com

به گمانم این باجی ما ارتحال یافته! چند وقتیه کسی ندیده ش!

سایه جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 11:24

سلام باجی
شوعر خانوم، شعراتو تند تند عین کارخونه تولید کن و بذار اینجا ببینم

مریم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 19:15

آخی کلکش کنده شد.
من هزار تا امامزاده شمع نذر کردم تو بری راحت شیم.

باجی بیا وسط قرش بده پرت رفتتتتتتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغ سوتتتتتتتتتتتتت

پرت پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 17:41

همچین میگه جا خالی کن چرخ بزنیم انگار حالا خودش چقدر جا میگیره

باشه من میرم تا جای تو خالی بشه
فقط دلم میخواد بیام ببینم نشستی گریه زاری کردی که چرا دیگه نیستم و دلت بام یه ذره شده
همینجا با فرقون از روت رد میشم

مریم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 17:07

تورو خدا زده دیگه لازم نیست از من بخوری جارو برقی.
حتما اون عمه چروکیدت گفته خیلی خوش هیکلی اون یکی عمه جونیت هم گفته خیلی مو داری.
وخی وخی برو جا وا شه نفس بکشیم.
کی میشه تو یه هفته اینجا نباشی راحت ما چرخ بزنیم

پرت پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 16:24

ببین بزمجه

من جای در دل تک به تک خوانندگان این وبلاگ وزین و میلیونی دارم
مثل شما که حیف نون نیستم بخوام فقط اکسیژن حروم کنم
من خوش هیکل سالم ورزشکار میوه خور روپا هستم
نه مثل شما عین نی قلیون این ور اون ور قر بخورم
لابد شلواراتم از پات میفتن بس که حیف نونی !!!
بپا تمبونتو باد نبره ریقماسی گیس بریده

شوما هم نگران جا برای سایرین نباش که واس همه جا هست زیاد و فراون
این خارشوعر تازه به عروس رسیده هم نمیاد جلو دک دهنه تورو بگیره تا با پشت دست نزدم دندون کرسیت برِ ته حلقت

برمجه فهم ؟؟؟؟

مریم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 11:04

بی زحمت شما داری دنبال دوست جدید میگردی. پس شوما تشریفت رو میبری.
در ضمن من که لاغرم جا نمیگیرم جنابالی جا همه رو تنگ کردی. تو بری ده نفر اینجا جا میشن.

زت زیاد

پرت چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 13:33

شاعر میفرماید :

نـــــــــاز نکن .. ناز تو دیگه خریدار نداره ...
این همه اطوار و ادا گرمی بازار نداره ...


به سلومت خوشک اومدی

مریم چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 12:17

Bye

پرت چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 10:45

مریمی
دیگه از دستت خسته شدم

میخوام برم با یکی دیگه دوست بشم که با صفا باشه
با صمیمیت باشه
به عشقش جلو جمع توهین نکنه
از هیکل خیلی خوبه عشقش همش تعریف کنه
اما تو چی ؟
موی بلند روی سیاه ناخون دراز واه واه واه

مریم چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:18

عمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته
تو قفس موندن بهتر از تو جنگل موندن بوفالو.

هی هیچی نمیگم پررو شده کرگدن آبی.

خدا رو شکر اخلاقت که ..ه، هیکلت که یه چیزی بین بوفالو و کرگدن و بوم غلتون و کرکس، کچل هم که هستی، اندازه خرس هم که حتما میخوری البته صد رحمت به خرس عین جاروبرقی همه چی رو میکشی تو خیکت ،دیگه روت رو کم کن

حالا سعادتی نصیبت شده چارصبا تحویلت گرفتم

باجی من هی میخوام جواب ندم این چقربدریخت نمیزاره. بیا دمش رو بگیر بندازش بیرون جامون وا شه.
والا

پرت سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 15:15

گیس بریدۀ ریقماسی
تو جون داری فرار کنی آخه ؟

لابد غذاتم قد گنجیشکه

اصلاً دون میریزم زمین اومدی تک بزنی با گونی میگیرمت میکنمت تو قفس
قفست رو آویزون میکنم توو بالکن صبح تا شب میام سوت میزنم تو چه چه بزنی
ریقی

مریم سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 13:56

تا تو بخوای از جات تکون بخوری بوم غلتون من فلنگ رو بستم سایه ام رو هم نمیتونی بگیری چه برسه به خودم.

زرشششکککککک

سروش سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 11:29 http://azadkish.mihanblog.com

چه حس خوبیه وقتی میای و مبینی باجی به روز کرده. و ای کاش بار طنز و خوشمزگی این نوشته بیشتر بود.

پرت سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 09:27

شیلنگ که خودتی حکماً
کمربند هم به قد قوارت نمیاد چون خودت هم وزن سگکش هم نیستی

آخه باز من رو آب کنن یه نصفه جونوری ازش درمیاد !
تو رو چی ؟
باید کرده کنیم بزاریم لایه لقمه صبحونمون

خجالت بکش ریقماسی گیس بریده
انقدر جلو جمع با من دهن به دهن نزار آخه

هنوز یه ته مونده علاقه ایی بهت دارم نزار پا بزارم رو دلم بیام کاردیت کنمااا

مریم سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 08:24

یعنی جواب تو؟؟؟
خوب معلومه دیگه کمربند یا شایدم شیلنگ
اما بعید میدونم با اینا هم درست شی. کلا باید ببریمت جاده کاشون آبت کنیم شاید شاید شاید یه نصفه جک و جونوری ازت دراومد.

روتو کم کن

پرت دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 11:51

جواب ابلهان چی بود ؟

مریم دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 09:15

با همین 55 کیلو وزنم بوم غلتون

پرت دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 09:10

آخه ضعیفه ریقماسی

تو با کدوم وزن و هیکل آخه شاخ شدی ؟
من تیزی بکشم تو هم وزنه تیغشم نیستی

به قول بچه ها تو بوس کردنی هستی نه چک خوردنی

برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه
اینجا هم گلت و خاک نکن الکی
جوجه فکلی

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 20:45

زاده نشده کسی بتونه مریم رو ببافه کچل

باجی بیا واسش تعریف کن دور نقش جهان یا توی گردنه حیران چه کردم،برو دم پرم نیا بچه سوسول

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:33


نسناس رو با کی بودی ؟
ضعیفه ریقماسی میام بهم میبافمتاااااا
جوجه 2 روزه واسه من شاخ شده !!!!!

جوری میترکونمت که با کاردک هم نشه جعمت کرداااااا

اون باجی و آباجی باجی هم تورو میشناسن که چه بدرد نخوری هستی
شیلنگه کولر هم اومده قاطی لاتا واس من

ضعیفه ریقماسی

برف سال بعد رو هم بهت نشون دادم میفهمی
برو نزار بیشتر از این آبروتو ببرم
ریقماسی

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:18

خاطرات دریاکنارش یادش رفته خپل کچل دماغو

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:16

پرتی میام جوری میزنمت که با برف سال دیگه بیای پایین ها
آخه خپل تو رو چه به فضولی به روابط من و باجی،ها ها ها؟؟؟؟؟
باجی خودش دوره تکمیلی میزاره واسه من بعد من پاشم برم کمکش،نگران نباش خود باجی و آباجی باجی از بس مشکلات بر میان خیکی

در ضمن من و عمه کوچیکم آدرس ایمیل میزاریم تا تو رو اغفال کنیم نسناس،اعتماد به سقف روت رو کم کن

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 16:51

به باجی

کی اینجا رو مسنجر کرده ؟
من یا این گیس بریدۀ ریقماسی ؟

یک دل نه 100 دل اشغ من شده این ریقماسی هی میاد پیغام و پسغام میده که من رو اغفال کنه
خدا رو شکر که من بیدار و هوشیار بوده و دست این دشمن به ذات رفاقت رو از روز اول شناختم
که هی با وعده ها و وعیدهای فراوان سعی در به بیراهه کشانیدن من را داشتندی
دریغا که از روزی که فهمیدم در بلاد جنوبگان همره شما بوده دیگر پشیزی بر وی ارزش نغاعلیده و وی را از زمرۀ دوستان خود ندانستندی

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 16:47

مریمی گیس بریده

چرا نمیخوای بری عروسی خان داداشِ خان باجی ؟
هان هان هان ؟
شما که در سفرهای جنوب در نواحی مختلف بدن دچار مشکلاتی مشترک بودید حالا الان میخوای در این روزگار وانفسا که باجی دارد به خاهر شوعر ارتقا میابد اورا تنها میگذارید ؟

آیا این رسم دوستی است ؟
این رسم هم سفری است ؟
ای رفیق نیمه راه ؟
ای مجعول الهویه ؟
ای گیس بریده ؟
ای زبون کوتاه ؟
ای ریقماسی ؟
ای ...
ای ...

باشد که باجی بشناسد دوستان و اطرافیانش را که چه قپی ها آمده چه منم منم ها زده باشندی

از اول هم معلوم بود تو به هیچ درد باجی نخواهی آمدندی
رفیق نیمه راه
خالی بند

دوزخ دنیا را بر بهست آخرتت خریدی

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:34

اینجا صاحاب داره

پععععععععععععععععععععع
پاشیدم از خنده

بابا تو چی میزنی ؟
ساقیتو عوض کن
جنس قاطی دار بهت میده


خواهر شوعری هم بد بهت میاد پاچه ور.....

بدبخت اون عروس خوشبختی که قرار مادرشو به عزاش بنشونی

مریم یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:33

lمبارکهههههههههههه
مراتب عذرخواهی مرا پذیرا باشید خوارسو

پرت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:30

دوم

خبیس یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 14:20 http://khabis.ir

سبک نوشتنت باحاله ! باجی قلدر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.