تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

همینطوری نوشت

دلم برای خود اینجاییم تنگ شده

دماغ عملیده 

تا دم مرگ رفته

چه ها که بر سر مانیامده

اما اکنون آرام گرفته ایم

وقتی آرام گرفتیم...برگشتیم

اینجا باید آرام بود

نظرات 8 + ارسال نظر
پرت یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 14:27

اه اه اه
خاک تو سرت که هرچی من میگم رو تائید میکنی

بی عرضه باجی یکمی نون بازوی خودتو بخور
چیه هرچی میام مینویسم زیرش با "دقیققننننن" جواب میدی رو کامنتای من اسکی میری اه اه اه
پس کوش اون باجی که هرچی من میگفتم جوری جواب میداد که آدم دوست میداشت به 18 روش سامورایی از خجالتش دربیاد ؟
از وقتی خرطومتو کندی خیلی لطیف و صورتی شدی اه اه اه

بابا از سنت خجالت بکش
همکلاسیات همه مردن دوستات همه تو بستر مرگن یا خانه سالمندانن تو هنوز داری اسکی میری؟ دماغ عمل میکنی ؟ قلب صورتی میزای ته پستات ؟ اه اه اه چندش

پست جدید بزار دیگه نکبت باجی

بیشرفففففففففف
هم کلاسی هام مردن که مردن
عزی منو گم کرده
منم دارم تکرچ می زنم توو این دنیای قشنگ و ملوس و دوززز داشتنی!
پس کوو اون باجی؟
خودشم نمی دونه کجاس؟

پرت پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 13:02



خدارو شکر که میتونم باعث خوشحالی دوستام باشم.

به هر حال عمری رو با هم سپری کردیم، موهامون داره سفید میشه اما دلامون هنوز کودک مونده و گاهی، جایی، کسی باعث میشه که اون کودکی که از وقتی بزرگ شدیم یه گوشه کز کرده بپره بیرون و از ته دل بخنده ...
منم با خوندن پستای احمقانۀ تو حالم خوب میشه
اعترافش سخته ولی ما به این مدل بودنهامون وابسته ایم حتی اگر سالها هم نباشیم باز هستیم
نمیدونم چرا یهو دلم برای 10 سال پیش تنگ شد ...
مراقب خودت باش خیکی باجی

دقییییییقن
اگه هزار سال هم نباشیم
باز که بر می گردیم انگار همین یک ساعت پیش از هم جدا شدیم
این دوستی ها خحییییییلی ارزش داره
بمونیم برای هم ایشالا تا آخر عمر
.
تو هم مواظب خودت باش پریشونی ی ی ی

پرت یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 10:28

همچین میگه عین موجودات عجیب الخلقه هرکی ندونه فکر میکنه چقدرم آدم حسابی بوده تا حالا !!!

تو همیشه همینطوری بودی عجیب الخلقه و ضایع و تامپون رو هم همیشه اشتباه استفاده میکردی

حالا همین که از نتیجش راضی هستی خدا رو شکر اما یکم دیر انجام دادی !
الان دیگه برای کی اینکارو کردی ؟
اون موقع که در به در دنبال شوهر بودی چرا اینکارو نکردی ؟
الان سر پیری دیگه دماغ نو به چه کارت میاد ؟ جز اینکه دلت بسوزه و جای دیگت چه استفاده ای داره ؟
حتماً باید زیر عمل میمردی تا خدا حالیت کنه اینکاراو نکنی ؟

حالا خوبه من دعا کردم که سالم بمونی وگرنه معلوم نبود الان زنده باشی

خلاصه که مبارکا باشه
دماغتم بده بریم یه دور باهاش بزنیم ، یه 2 تا بوق باهاش بزنیم خسیس خانوم
مراقبت باش از خودت دیگه تو الان فقط خودت نیستی خودتی و یه دماغ که کلی هم براش هزینه کردی و زحمت کشیدی و نزدیک بود جونتم فداش کنی


حالم بهم می خوره
که انقدر خوندن کامنتهات حالمو خوب می کنه

پرت چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:13

پس با این اوصاف فکر کنم باید بدی یه جاییت رو به هم وصله کنن !

دماغت چطوره ؟
سختیاش دیگه تموم شده ؟
برو یه دور باهاش بزن ببین پاخورش چطوره !

دقیییییقنننن
.
دماغم خوبه
عمل سختی نبود
اما من باز هم حماسه آفریدم و تا پای مرگ رفتم
بدنم به داروی بیهوشی و آنتی بیوتیک و گچ روی بینی و همه چی واکنش نشون داد
شبیه جانورای عجیب الخلقه شده بودم از بس با گچ و تامپون توی دماغم گلاب توو رووت ، بالا آورده بودم
اما الان عاااااااااالیه
کلی دارم عشق می کنم.می برمش بیرون، اصن کسی نمی فهمه عملیه
همه فک می کنن فابریکه
تو خوبی
بابا نشدی؟

پرت یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:04

دماغو چطوری ؟

میبینم که روز تولد سما پست گذاشتی !
امیدوارم یادت نرفته باشه تولدش رو
من تبریک نگفتم بهش چون راستش حس کردم دیگه وقتشه که نگم !
بعد از چندین سال که یادم بود و گفتم امسال یادم بود و نگفتم

ولی کاش تو تبریک گفته باشی خیکی خانوم
خوشحالم که جز دوری من ملالی نداری

موفق باشی گلِ من

خاعک توو سرم
ینی گونی گونی خااااعک توو سرم
از صد روز پیش روی تقویمم نوشته بودماااااااااا
فرداش هم باهاش حرف زدمااااااااااا
پس فرداشم همینطور
اما یادم رف تبریک بگم
اتفاقن امروز صبح دوباره یادم افتاد
دیدم خیییلی بدتتره الان بخوام تبریک بگم بهش
سما رئ هم که می شناسی، حساااااس روی این مسئله

بابا برقی چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 19:02

مقدمتان گل باران باجی جان:گل

قولبان شما

مریم شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 10:57

دوم

چقدر خوشحالم واسه آرامشت.
امیدوارم منم به دستش بیارم.

حالا ما یه چی گفتیم مریمی
ما کجا؟آرامش کجا؟

احمدرضا شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 10:54

چقدر عالی که برگشتین من تازه شمارو کشف کرده بودم و کلی ناراحت بودم که دیر کشفتون کردم!!
بیشتر بنویسین پیلیز

مرسی.ممنونم.امیدوارم بتونم درست و درمون بنویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.