تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

تلق تولوق

اینجا تلق تولوق های یک خرخولنگ شاد را می شنوی با اندکی چاشنی غم...

تولدی دیگر

کی لی لی لی لی...

متولد می شویم ...در دنیایی نو!

مبارکمان باشد

مبارکتان باشد ....باجی جدید و آپدیت شده

نظرات 5 + ارسال نظر
اندراحوالات من و اینجانب چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 18:12 http://aidasaam.blogsky.com

گشنه م شد بشر :)

من که همیشه همین حس رو دارم

Rojin چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 02:08 http://rojna.blogfa.com

تولدت مبارک ولی اگه از بلاگفا کوچ کردی اومدی اینجا خیلی غلط بدی کردی من چه جوری میتونم بفهمم کعی آپ دیت شدی؟

نخست که: خوش آمدی، سلام ، و بوس بوس و اینا
دُیُم:در خصوص غلط بدی هم که نومودیم، بسی از شما سروَر ِ گرام عذر خواهی نوموده، قول می دهیم هر وخ آپدیت شدیم خودمان شخصا شما را مُطلع نمایی.
چشممان کوووور
دندمان هم نررررررررم

مریم سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 15:39

سلام علیکم
به به منزل نو مبارک.
ای بابا چرا آیفونتون کجه؟ آخی حتما پول کافی نداشتی آیفون کج خریدی، آخی آخی طفلی


مریمی ی ی ی ی ی
آره دیگه آیفونمون کجه
بالای کتابخونمون هم چوبش خوب محکم نیس
اما...اما.....شما چرا این قاب رو خریدی کوبیدی به دیوار؟؟؟
.
خوش اومدی عزیزم

پرت سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:26

راست میگی ...
میفهمم چی میگی ...

قرصات رو مصرف کردی؟
اگه جواب نمیده شاید پشت و رو خوردی قرصاتو ...

اگر ناراحتی دیگه نیام ...
ببینم دیگه کدوم مغز خر خورده ای میاد تو این خراب شدۀ بد صاحاب ...

بقول خودت پععععععع
والاااااااااا

ینی الان داری واسه من ناز می کنی؟؟؟؟
خدایاااااااااااااااا....

پرت سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 10:10

ایییییییییییییییییییییی
حالمون به هم خورد
حالمون رو بهم زدی
حالا خیلی تحفه ای میخوای دوباره هم متولد بشی ؟
خیر سرمون یبارت هم بزور تحملیدیم
یووووقققققققق

مرررررررررض
لا اقل اینجا یکم آبرو داری کن
من موندم، تویی که حالد بهم می خوره و از بیخ لوزالمعدت بالا میاری می پاشی به در و دیوار، واس چی اصن میای اینجا؟؟؟
ها؟
نه واقعن سواله برام
آیا جز اینست که غررررق در بحر مکاشفت کلمات و واژه های عمیق باجی گشته و از گردش در گلستان "تلق تولوق" حظ ها می بری؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.